Neisha s skladbo Visoko nad oblaki za gluhe in naglušne
V sodelovanju z Neisho, Valom 202 in agencijo Pristop je nastala skladba Visoko nad oblaki, ki je pika na i kampanje Zvoke v roke, ki si prizadeva ozaveščati o pomembnosti jezikovne govorice.
Slovenija je ena izmed prvih evropskih držav, ki je jezikovni govorici namenila svoj dan, ki so ga s posebnim dogodkom gluhi in naglušni pri nas prvič obeležili 14. novembra letos. Ustvarjalci kampanje so ob tem pomembnem dogodku tako želeli širšo javnost opozoriti na izzive, s katerimi se soočajo gluhi in naglušni.
Ob snemanju glasbenega spota je svoje misli strnil Aljoša Bagola, kreativni direktor kampanje Zvoke v roke, ki je spot tudi režiral: “Želili smo ustvariti spot, ki znakovni jezik prikaže kot dinamični, vznemirljiv jezik, poln občutij in ne samo kot tolmačenje v spodnjem robu TV zaslona, kot smo jezikovnega jezika vajeni do sedaj. Neisha je napisala izvrsten komad in želim si, da spot sporočilo in čustva v vsej njihovi moči prenese tudi gluhim in naglušnim.” Zaradi toplega sprejema pobude Zvoke v roke s strani novinark in novinarjev, se je Aljoša na snemanju odločil rahlo prirediti scenarij videa in je predstavnike sedme sile vključil kar v spot, tako da boste v nejm poleg Neishe uzrli še nekatere znane televizijske obraze. Katere, izveste v začetku decembra, ko bo video zunaj.
Protagonistke spota Neisha, avtorica in izvajalka skladbe, tolmačka znakovnega jezika Natalija Rot in Sara Savnik, lanska miss Universe, ki je pred devetimi leti oglušela zaradi poka petarde, so se na snemanju odlično zabavale. Neisha: “Želela sem pokazati, da je glasba lahko tako močna, da nam ni treba razumeti prav vsega, da bi jo začutili.” Posebej močan naboj skladbi daje tudi prisotnost nasmejane Sare Savnik, ki je s svojo prisotnostjo v studiu očarala ustvarjalno ekipo.
NEISHA – Visoko nad oblaki NeishaVisokonadoblaki.mp3
Natalija Rot, tolmačka znakovnega jezika, je ob tem poudarila, da slovenski znakovni jezik obsega že 3.000 znakov, kar je povsem primerljivo z drugimi evropskimi jeziki.
Zanimiv del te kampanje pa so trije najljubši zvoki, ki so jih izbrali poslušalci Vala 202, partnerja pri tem projektu. V spotu boste tako slišali še žvrgolenje ptic, šumenje morja in otroški smeh, ki domiselno krasijo skladbo Visoko nad oblaki.