Saša Lendero napoveduje nov videospot
27. november, 2011
Foto: Nina Bučuk
Smaal Tokk z videospotom za skladbo Precednik
27. november, 2011

Predstavili so ploščo Ex Yu Electronica Vol II.

V četrtek, 24. novembra je v kinu Udarnik potekala predstavitev nove vinilne plošče Ex Yu Electronica Vol II. – Industrijski elektro obvodi na severu, na kateri so glasbeniki povedali nekaj besed o takratnem ustvarjanju elektronske glasbe in nastanku del, zbranih na vinilni plošči – mediju, ki se lahko najbolj približa takratni zvočni kulisi ustvarjanja. Plošča je izšla pri založbi Monofonika pod okriljem Subkulturnega azila Maribor, predstavitev pa je potekala v okvirju Mednarodnega festivala računalniške umetnosti.
Prisotni avtorji so se potem pridružili obiskovalcem predstavitve na elektronskem jam sessionu, na analognih elektronskih sintetizatorjih in inštrumentih, posnetek katerega bomo morda lahko poslušali na kateri izmed prihodnjih izdaj pri založbi Monofonika. Na jam sessionu so sodelovali: Peter Tomaž Dobrila, Bojan Tomažič, Dušan Hedl, Branko Hedl, Farad Ibrahimović, Tomaž Hojnik, Borut Stergor, Domen Kozole, Peter Bedrač, Peter Dobaj, Rok Korošec in Miran Hercog.
Kompilacija Ex Yu Electronica Vol II. – Industrijski elektro obvodi na severu je nadaljevanje mednarodno uspešnega projekta Ex Yu Electronica Vol. I – Hometaping In Self Management, ki je v letu 2010 odprl poti za prebujanje nepozabnih umetnikov elektronske glasbe s prostora nekdanje Jugoslavije.
V letu 2012 bo Maribor Evropska prestolnica kulture, na kompilaciji Ex Yu Electronica Vol II. – Industrijski elektro obvodi na severu pa so zbrana dela tistih, ki so na razvoj dogodkov vplivali veliko prej, kot bi to lahko slutili, in sicer že pred tridesetimi leti. S svojo izvirnostjo in vizijo so postavili temelje sodobni umetnosti, multimedijski umetnosti, performansu in novemu v kulturi in umetnosti nasploh. Posebej moramo poudariti pomen prezgodaj preminulega Maria Marzidovška, enega največjih sodobnih slovenskih umetnikov, ki nas je prvi organizirano popeljal po prostranih poljanah drugačne sodobne umetnosti, založništva in radikalnega nastopa v umetniških prostorih.

V četrtek, 24. novembra je v kinu Udarnik potekala predstavitev nove vinilne plošče Ex Yu Electronica Vol II. – Industrijski elektro obvodi na severu, na kateri so glasbeniki povedali nekaj besed o takratnem ustvarjanju elektronske glasbe in nastanku del, zbranih na vinilni plošči – mediju, ki se lahko najbolj približa takratni zvočni kulisi ustvarjanja. Plošča je izšla pri založbi Monofonika pod okriljem Subkulturnega azila Maribor, predstavitev pa je potekala v okvirju Mednarodnega festivala računalniške umetnosti.

Prisotni avtorji so se potem pridružili obiskovalcem predstavitve na elektronskem jam sessionu, na analognih elektronskih sintetizatorjih in inštrumentih, posnetek katerega bomo morda lahko poslušali na kateri izmed prihodnjih izdaj pri založbi Monofonika. Na jam sessionu so sodelovali: Peter Tomaž Dobrila, Bojan Tomažič, Dušan Hedl, Branko Hedl, Farad Ibrahimović, Tomaž Hojnik, Borut Stergor, Domen Kozole, Peter Bedrač, Peter Dobaj, Rok Korošec in Miran Hercog.

Kompilacija Ex Yu Electronica Vol II. – Industrijski elektro obvodi na severu je nadaljevanje mednarodno uspešnega projekta Ex Yu Electronica Vol. I – Hometaping In Self Management, ki je v letu 2010 odprl poti za prebujanje nepozabnih umetnikov elektronske glasbe s prostora nekdanje Jugoslavije.

V letu 2012 bo Maribor Evropska prestolnica kulture, na kompilaciji Ex Yu Electronica Vol II. – Industrijski elektro obvodi na severu pa so zbrana dela tistih, ki so na razvoj dogodkov vplivali veliko prej, kot bi to lahko slutili, in sicer že pred tridesetimi leti. S svojo izvirnostjo in vizijo so postavili temelje sodobni umetnosti, multimedijski umetnosti, performansu in novemu v kulturi in umetnosti nasploh. Posebej moramo poudariti pomen prezgodaj preminulega Maria Marzidovška, enega največjih sodobnih slovenskih umetnikov, ki nas je prvi organizirano popeljal po prostranih poljanah drugačne sodobne umetnosti, založništva in radikalnega nastopa v umetniških prostorih.